Nákupní košík 0 položek - 0,00 Kč

Kontakt


Naše výhody


  • Jsme producenty většiny součástí programů
  • Jsme odpovědní, přesní, pracovití
  • Děláme, co nás baví

Realizace akcí

1. Víme co chcete, i co nechcete. Dívali jste se na naše www stránky, ptali jste se nás, my se ptali Vás…možná jsme se viděli, možná jste naklikali poptávku….

2. Dostali jste od nás otevřený položkový rozpočet, písemně jsme si ho odsouhlasili tzn. objednali jste si, co jste si objednat chtěli.

3. Nyní Vám vystavíme zálohovou fakturu. U akcí do 5 000Kč na celou částku, u akcí na 5 000 Kč na polovinu.

4. Teď „čekáme“ na úhradu. Vlastní realizace akce počne uhrazením zálohové faktury. Jinak to bohužel nejde. Jedná se například o rezervace lokalit, výrobu dekorací,     logování, rezervaci materiálu, dotvoření interiářů, apod.)

5. Uhradili jste. Děkujeme. Vše se rozběhlo na plno. Zítra nebo pozítří Vám dojde k odsouhlasení nebo doplnění návrh s časovým plánováním tzn. časový sled požadavků, které předcházejí samotné realizaci akce. Jedná se např. o termíny, zaslání grafiky, odsouhlasení grafických návrhů, data dodaní konečného počtu účastníků, ale např. i o informaci o velikosti triček pro účastníky, kontakty na kompetentní pracovníky apod.

6. Vlastní akce probíhá. Všichni ví kdo co může, za co kdo odpovídá, na koho se obracet s čím… odchylky, problémy a nedostatky, ale i zlepšení nad rámec dohody, navýšení rozpočtu atd. jsou řešeny okamžitě na místě a vždy s kompetentní osobou.

7. Následující pracovní den po uskutečnění akce bude doúčtován doplatek akce. Splatnost faktur činí 14 dnů od jejího vystavení, nedohodnou-li se strany jinak.

8. V případě zrušení akce před její realizací jsou účtovány pouze skutečně vynaložené náklady.

9. Co jsme nedohodli, to se řídí ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem.

 

EVENT333 projekt by E-1 s.r.o.
V Brně dne 10. 5. 2016